Wednesday, May 23, 2012

Bertemu lagi....

Aku masih di sini Terakhir aku menulis pada 2010 bercerita tentang Endau Rompin. Salepas itu tiba-tiba menjadi sangat sibuk dan bekongsi cerita hanya diFB shaja. Hari ini aku tergerak mecatat hasratku untuk membangunkan GAP's juga SEnika yang kedua-duanya dibawah pimpinan ku. Aku berfikir bagaimana mendapatkan sebuah bangunan milik kedua pertubuhan itu. Aku berpendapat jika persatuan memiliki sebuah bangunan sendiri ianya menjadikan persatuan lebeh bermaruah dan mempunyai harapan untuk bertahan . Ia juga akan menjadi kebanggaan dan menanam keyakinan ahlinya,masyarakat dan negara. Banyak usaha dan kesabaran yang perlu diamalkan dalam usaha mencapai tujuan dan perlukan sokongan, bantuan serta kerjasama dari semua pihak. Di kalangan rakan seperjuangan, perminat, dermaan tentunya ada idea yang dapat dikongsi kearah merialitikan hasrat. Dengan rendah diri sedia mendengar pandangan membina. Terima Kasih Mohd Shaimy Hashim YDP AP's.

No comments: